Tällaisia autoja suomalaiset rakastaisivat

Teksti: | Julkaistu
original audia6etronetuviisto
Kiinalaiset rakastavat autoja, joiden takaistuimella on erittäin runsaasti jalkatilaa. Näin huolimatta siitä, etteivät kiinalaiset ole eurooppalaisiin tai amerikkalaisiin verrattuna millään tavoin pitkiä. Kiinalaiset rakastavat autoja, joiden takaistuimella on erittäin runsaasti jalkatilaa. Näin huolimatta siitä, etteivät kiinalaiset ole eurooppalaisiin tai amerikkalaisiin verrattuna millään tavoin pitkiä. Jalkatila on joka tapauksessa todella kova sana Kiinassa, ja valtaosa läntisistä autonvalmistajista onkin aiheellisesti ymmärtänyt takertua kyseiseen, olennaisen tärkeään markkinointikoukkuun. Jalkatila takaistuimella on kiinalaisille ilmeisesti myös sosiaalisen aseman symboli. Jos jalkatilaa on vähän, omistajalla ei mene hyvin, ja käänteisesti. Audi pyrkii lisäämään markkinaosuuttaan pidennetyllä A6 L e-tron -mallilla, joka on toistaiseksi konseptiauto. Siinä yhdistyvät ympäristöystävällisyys, hienostuneisuus ja korkeateknologia. A6L e-tronin konetilassa murisee kaksilitrainen, turboahdettu bensiininelikko (211 hv), ja sen yhteydessä palvelee 70 kW tehoinen sähkömoottori. Muiden täyshybridien tavoin myös A6L e-tron kykenee ottamaan talteen jarrutusenergiaa. Ulkopituudeltaan 5 020 mm mittainen A6 e-tron on tuntuvasti mittavampi kuin nykyinen, tavallinen A6 sedan. Sisätiloissa on 3 010 mm akselivälin ansiosta  huomattavasti perusmallia väljemmin jalkatilaa. A6L e-tronin kevytrakenteinen kori vastaa rakenteeltaan tavanomaista, pidennettyä A6L-versiota. Keulaa hallitsee näyttävä jäähdytinsäleikkö, jonka ilmanotot ovat lähes suljetut.  

Auto Bild

Kommentoi


Kommentoi

Keskustelualueen säännöt

Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia


Muista myös